Науково-методична проблема школи:
Розвиток індивідуальних здібностей учнів як складова реалізації диференційованого підходу до навчання та підвищення якості навчально-виховного процесу.
Основні завдання школи:
визначення критеріїв ефективності процесу щодо виховання національної свідомості учнів;
вибір сучасних педагогічних технологій, спрямованих на розвиток інноваційного потенціалу особистості, оволодіння сучасним стилем педагогічного мислення;
моніторинг якості навчання та життєвої компетентності школярів;
впровадження інформаційних технологій, активізація самостійної роботи школярів;
формування позитивної мотивації навчання та вибору майбутньої професії;
зміцнення фізичного, психічного та психологічного здоров'я молоді;
організаційно-педагогічне забезпечення рівного доступу до якісної освіти.
Основні принципи роботи школи
1.Принцип єдності і диференційованості у змісті освіти.
Принцип єдності і диференційованості у змісті освіти, містить у собі такі основні рівні:
-рівень загальнолюдських цінностей, що відповідають освітнім стандартам і нормам світової культури;
-рівень державний – ядро змісту освіти, єдине для всіх шкіл України;
-рівень національно-соціальній, що враховує особливості, властиві національному і соціальному розвитку України;
-рівень регіональній, що відповідає культурним, соціально-політичним, економічним особливостям північно-східної України.
-рівень місцевий, що відбирає в зміст освіти особливості м. Харкова;
-рівень загальношкільний його спрямованості, профілю, спеціалізації, типу, традицій, що передбачає насичення освіти економічним змістом;
-рівень індивідуальний, що враховує можливості і бажання учня і вчителя.
2. Принцип гуманізації змісту освіти.
Спираючись на прогресивні ідеї діалектики, уявлення про гуманістичну спрямованість діяльності людини, освіта доповнюється і розширюється філософією про сенс життя і призначення людини, про поняття духовності, про загальнолюдські цінності.
3.Принцип розвиваючого характеру навчання.
Він передбачає саморозвиток особистості і вимагає пріоритетності в процесі навчання мотиваційних аспектів освіти.
4.Принцип педагогічної підтримки, співробітництва та співтворчості між учителем і учнем.
Ставлення до дитини як до суб’єкта власного саморозвитку, направлення на самоствердження його індивідуальності.
5.Індивідуалізація та диференціація навчання.
Цей принцип реалізується у творчому розвитку кожного учня з урахуванням різниці в інтелектуальній, емоційно-вольовій та дієво-практичній сферах.
Цей принцип вимагає організації профільного навчання, застосування нових навчальних програм і підручників, навчання дитини за особистим планом тощо.
6.Принцип оптимізації навчально-виховного процесу.
Принцип оптимізації навчально-виховного процесу передбачає досягнення кожним учнем найвищого рівня знань, умінь, навичок і розвитку творчих здібностей.
7.Принцип відкритості і динамічності освіти.
Принцип відкритості і динамічності освіти передбачає її постійний розвиток і саморегуляцію.
Основні напрямки роботи школи
психологізація навчально-виховного процесу;
особистісно-орієнтований підхід;
оновлення навчально-виховного процесу на основі інноваційних освітніх технологій;
інформатизація та комп'ютеризація навчально-виховного процесу;
переорієнтація навчально-виховного процесу на принципах співробітництва і співтворчості учні і учителя;
впровадження технологій проектування управління.
Організація виховної роботи школи.
Мета: розвиток творчого потенціалу кожної людини. Забезпечення реалізації кожною особистістю її нахилів і здібностей.
Виховну систему управління школою будуємо на таких педагогічних ідеях:
виховання в шкільному та сімейному колективах;
всебічний розвиток особистості учнів;
виховання морально-етичних якостей;
виховання громадянської гідності, віри в добре начало в людині, любові до рідної землі та рідного краю.
CarAwalge
2018-02-10 03:02:07Cialis Discounts Kamagra Oral Jelly Legal Amoxicillin Dairy Products [url=http://ciali5mg.com]cialis price[/url] Ou Trouver Du Cialis Progesterone 400mg Menopause No Rx Mastercard...